پنج دلیل برای استفاده نکردن از وردپرس.کام

1.عدم امکان مدیریت قالب ها

وردپرس به کسانی که مجانی ثبت نام کرده اند امکان و اجازه مدیریت قالب وبلاگشون رو نمی ده و وبلاگ نویس ها مجبورند از یک تعداد قالب محدود و ثابت استفاده کنند که باعث می شه همه وبلاگ ها مثل هم و خسته کننده بشن .این موضوع وبلاگ نویس ها روبه شدت محدود می کنه.البته به وبلاگ نویسان اجازه استفاده از امکانات خیلی کمی رو در Sidebar داده می شه ولی باز هم امکان مدیریت کامل Sidebar فراهم نیست.همچنین وبلاگ نویسان امکان قراردادن تبلیغات در وبلاگشون رو ندارند و فقط از متن می توانند استفاده کنند.

2.عدم امکان استفاده از کدهای Java

کاربران مجانی وردپرس از کدهای جاوا نمی توانند استفاده کنند به همین دلیل امکان استفاده از خیلی ویجت ها رو ندارند . این مسئله وقتی که شما یکی از علاقه مندان به ویجت باشید خیلی آزار دهندست.

3.عدم امکان قرار دادن فایل ها ویدئویی از سایت های دیگر

اگر شما یه موقعی در سایتی مثل یوتیوب یه فیلمی دیدید و خوشتون اومد و خواستید توی وبلاگتون قرار بدید به نفعتونه که وبلاگتون توی وردپرس نباشه چن اجازه انجام چنین کاری را ندارید مگر اینکه هزینه ای برای عضویت پرداخت کرده باشید.

4.امکان استفاده از تنها 10 ویجت

مسئولان وردپرس لطف کردند و امکان استفاده از تنها 10 ویجت رو برای کاربرانشان فراهم کردند .که در این ویجت ها از کدهای پیچیده نمی توان استفاده کرد و فقط ویجت های خیلی ساده می شه ساخت.

5.آمار وبلاگ

با اینکه وردپرس به نظر میاد که آمار خیلی خوبی رو از وبلاگ به صاحبانشان می ده اما این طور نیست و شما نمی توانید بفهمید همین الان چند نفر توی وبلاگتون هستند و چه چیزی رو می خونند و از کدام کشور هستند و چقدر در وبلاگتون موندند.

:: Del.icio.us ¦ Balatarin ¦ addthis:: ارسال اين پست به

2 comments:

  1. Ali Irani said,

    salam
    khooneye jadid mobarake hade aghal zood tar ye amar midadi ;)

    on October 20, 2007 at 9:06 AM


  2. Sepehr said,

    سلام علی جان ممنون آخه ، مطمئن نبودم که اینجا از وردپرس بهتر باشه

    on October 20, 2007 at 10:25 AM